Thursday, June 2, 2011

Semut n Kerengga

Assalamualaikum W.B.T


Dah lama dah tak tulis blog..
maaf kan saya yup follower sekalian ( ada kew? )
oke-oke..
tuan2 n puan2 sekalian...
tajuk kali ini ialah pasal (semut n kerengga)
kenapa saya pilih tajuk ini yup...

meh sini rapat2 ngan atuk meh..nak citer nie...
once upon a time they are little chicken in my house
eh....silap2 ...sorry lari topik...

ada satu hari..adik ku Al - Bukhori diberi tugas untuk membuat topeng "semut n kerengga"
so...si comel aie nie buat la topeng..asyik x jadi2...kesian dia..
pada satu masa dia dh kecewa..aku tengok kesian dia kene buat so..aku pun cakap kat dia
" aie gi la tidur , nanti acik buatkn oke"...
dia pun masuk tido...
malam 2 aku x buat lagi sebab sebenarnya aku lupa sebab khusyuk ngan FACEBOOK
PUKUL 4 PAGI .... aku baru sedar dah nak subuh..aku terus buat..

ini la hasil nyer!!!
haha..
x la seberapa lawa...

( semut n kerengga )



( ini la aku )
haha....

inilah AL-BUKHORI
(comel kan2)


itu saja..tentang semut n kerengga

syg kamoo semua~~~~

No comments:

Post a Comment