Thursday, June 16, 2011

♥ Mama N Abah ♥

Assalamualaikum W.B.T.

Ellow semua ( Nada teletabis )
fuhh~~ letih hari ini..
nak taw kenapa x??
muahaahaha..( gelak jahat tetiba)
Hari ini saya kuar ngan mama n abah....pergi Yayasan Pahang

pagi2 saya dengar dentuman yang kuat..jadi saya terus bangun n turun bawah..
abah berkata " pintu jew 2 "
then mama pun cakap "ye kot"
mama sekali lagi berkata kepada ku " acik siap2 , sat la gi mama balik dari mengajar terus gi"
saya pun terus menyiapkan diri sambil 2 memikirkan Mylovely yang sedang tidur dengan lena
siap jew semua..saya lepak jap kat bawah ngan amir..tengok citer "supa striker"( channel 615)
then amir tidur dengan lena..comel jew si kecik nie...
saya pun tukar siaran ke 701 ( CSI).....best kot...
akhirnya mama pulang ke pangkalan..eheeeee..x sabit kan...
abah n saya siap bersedia utk berjuang menentang YAYASAN PAHANG...
hahaa..
tetiba kartun lak...meoooww~~
seronok hari ini sebab dapat lihat mama n abah gelak ketawa ...
bukan senang taw nak lihat mak n ayah kita bersama means masa menguruskan kita utk belajar
heeeeee~~~
saya bersyukur sesangat
sayang mama n abah ♥

alhamdulillah..kami berjaya mendapatkan duit dari YAYASAN PAHANG
masa kat kaunter...saya ley lagi main2 ngan akak 2...
akak 2 senyum jew..eheeee
so...dapat duit nie....nak beli baju,seluar n mcm2 lagi...
nak shopping ngan ma n abah separuh n nak shopping separuh with my beloved!!!
comel jew mama n abah...

SAD
nanti saya belajar kat sana ( kota bharu )
macam mana ea keadaan diorang??
n
family ku...saya amat merindui diorang nanti...
walaupun angah cakap " acik ka nie selalu kuar rumah...x pernah nak duk umah "
actually...saya berada diluar saya tetap ingat dirumah...
heeeee.thanks angah..hahaa..saya akan merindui angah
abang lak " acik ka ni memang!!!!"..ngeeee~~
perli jugak ayat abg nie..heeee..walaupun muka tegas tapi hati ada taman 2..heee.
kaklong " acik ingat taw pesan kaklong nie"
to my lovely kakak : acik akan ingat cakap kaklong k..eheee
siti macam biasa la kn " junhyung "..
hahaaa...comel jew...
munir dengan ayat dia la..." munir dah ada I/C "
aie " la..acik dah besar dh..so x main ngan kita "...
heeeee..
to aie ( comel ) : acik x kan berubah la..sebab acik ada hangpa yang comel2 nie...digimon!!!!
specially to my adik kecik n generasi ( Mamir) " acik mesty main facebook kan " n dia nie suka sangat belajar..n dia berazam untuk tolong mama n abah bila besar nanti

Wah..ramai kan adik beradik saya..eheeee


last sekali..saya ingin mengucapkan selamat hari raya..hahaha..tetiba kan..ni gambar family ku
ngee~~
k..
acik sayang hangpa semua...

sayang my family so much ~~~~~~

No comments:

Post a Comment