Thursday, June 16, 2011

♥ Happy ♥

Assalamualaikum W.B.T.

Holla semua..
( tetiba speaking )
..................
Hari nie mokcik nak umumkan bahawa ...
mokcik happy sesangat!!!
mokcik kuar bersama ngan pokcikkk...
thanks kepada sayang
Noor Shahirah Binti Shukaimy,..
make today is happy day ...
so happy when u beside me..
heeeeee....

okay...
nape saya letak pix ini..
sebab disini la bermula nyer saya n dia berjumpa pada hari RABU
heeeee..
dia dah lama x pergi libary...
saya janji ngan dia kul 2..tapi saya lak yg datang kul 2.45 mcm 2..cian dia takut..
lagipun dia ada cakap yang dia takut..
maaf ea syg..
dia suka baca novel...
siap catat ayat2 yang penting dalam novel..
comeell jew..
saya sampai jew..x duduk pun sebelah dia...duk meja sebelah dia mula2...
saya lihat jew dia...dia nampak macam lega..n happy..
mungkin dia risau masa 2...
then saya terus mencari buku eletronik (komunikasi)
then kami main surat menyurat..
comel jew dia..
heeeeeee

then ..
kami keluar ke Megamall...
heeee..
seronok sgt..
dapat bersama dia ..
dapat tengok dia ketawa...
n
heeee..
macam2..
you r the best in my life...
I luv u sayang
dia suka tarik sweater
i like when u do like tat...
comel jew...
n
kami tetiba gado jap..then gelak then gado...
hahaa..
pelikkan..so..itu la kami...

finally...sayang :

i have a great days with u...thanks for today ea...
miss u a lot..
wallaupun baru jumpa..tapi tetap windu...
mmmmmuuuuuaahhhh

sayang awak seorang ~~~ muuuaahhh

No comments:

Post a Comment