Sunday, June 5, 2011

Kerisauaan Hati ku


Assalamualaikum W.B.T.

Selamat pagi n Selamat malam


wah...kenapa eh kali ini tajuk agak sedih...
hurm..sebab
MY PRINCESS
dia x buat salah apa2..
just aku risau something..
saya bersyukur kerana ALLAH S.W.T. menjodohkan saya n dia
tapi bila bercinta pasti ada ujian n cabaran yang perlu dihadapikn??
alhamdulillah, kami dapat hadapi dengan tenang

yang menrisaukan diri ku ini ialah..begitu ramai lelaki yang add nyer di Facebook
tetapi semua yang add dia ada sebab..
sebab nyer nak couple ngan dia.
sekali lagi aku bersyukur kerana cinta saya pada dia kuat
n
I trust U
jadi saya taw apa dia akan buat..
saya nak dia sentiasa gembira.
wah
jeles 2 klaw x da menipu la kn??
haahaha
by the way
i happy with her
cuz she is my girl
n
she is the one of million girl in the world
To me : U r special in my HEART..

Kadang2 saya terfikir macam x nak tinggalkan dia jauh2.
sebab I LOVE Her very much..
honestly i x pernah cakap mcam ini...tapi she always support me n give power..
without her now..i dunno what happen to me..
she changed me.
n
the most importantly
she accept my perangai

only u in my heart
~~~<3 luv u so much..saranghae!!

No comments:

Post a Comment