Saturday, June 11, 2011

Sadness ~~~



Assalamualaikum W.B.T.

Hye semua...
sedeyh nyer ( sambil memegang tisu )
korang semua nak tahu x nape nie???
nak x???

My wife :

( noor shahirah binti shukaimy )

Dia dapat belajar di LINTON (N.9)
okay...yang paling sedey ialah..
dia akan meninggalkan saya dlm masa terdekat ini..
means
kami ada beberapa hari lagi nak jumpa..hurrmmmm'
series ...
saya memang sedey sangat sebab.
  • sapa nak marah saya?
  • sapa nak cakap xmo xmo xmo
  • sapa nak buat muka??
  • sapa nak ketawa seperti dia??(hanya dia jew)
  • sapa la nak bagi nasihat kat saya??
  • sapa nak tolong saya buat pilihan
  • sapa lagi nak buat saya ketawa seperti x egt waktu
Everything is U my love..or My milo panas

( milo panas feat kentang di food court ECM )


Sayang!!!!
(jangan tinggalkan saya)
saya tahu awak x perasan yang saya tangkap gmbr ini..
sebab masa ini saya sedang lihat awak semakin jauh..
tapi saya berdoa pada masa ini hanya hati n perasaan awk ada dengan saya
biarpun badan awk di (N.9) tapi saya taw hati awak n saya sentiasa dekat
series...masa tulis nie saya nak awk taw saya sedang menitis kn ..air mata
sebab
apa yang saya tulis sekarang ialah dari hati saya ..
bukan saya saja2 tulis..
tapi saya jugak tahu..
awak pun x inginkan semua ini..
kan2
tapi awak kena egt ea!!!
no matter what happen
always contact me
k
my lovely wife,,,
sapa nak cakap kat bie??
perkataan "EA"
sapa nak cakap "gigit kang" n "cubit kang"
wahhhhh
( sambil mendengar lagu blog )
janji yang kita buat mesty dikotakan
ea..
janji awak kena kuat k..
saya janji x kan menangis depan awak!!!!
my wife!!!
from : ur husband


luv u ketat2...
miss u ketat2
sayang kamooo sesgt!!!!!~~~~~~~

2 comments:

  1. thnksss sygsss :"(
    i do miss u syg haiiihhh
    its hard for me to make a choice.
    so no matter i do. pless support me yea,
    always love u bieee <3

    ReplyDelete