Monday, June 27, 2011

With U Sayang ♥ ♥ ♥

Assalamualaikum W.B.T

" I Lay My Love On You "

^
l
l
l
hye semua... ^^
nampak x simbol "Arrow" kat atas 2??
mesty anda semua pelik kan kan kan....
biar saya ceritakan kepada anda semua ea ( sambil membuat milo panas )

Lagu diatas adalah salah satu lagu " Favourite"
Noor Shahirah Binti Shukaimy


ini la blog dia!!!
so nice,cute,sweet,preetttyy n paling penting "simple" !!!
dia nie kan cumey sesangat sebab dia kan selalu jew nak mengajuk cumey..
taw x mengajuk cumey mcm mana???
mcam nie...
...............
nmpk x??
alamak lupa yang nie dalam fb kan
so saya terpaksa la tunjukkan k
ini la muka dia buat bila saya wat mengada!!!

( 28/6/2011 )
(12:46pm )

Hahah...klakar kan..hee~~
gambar baru ambik tadi..sebab saya x da gambar dia buat muka!!!
heeee...
harap ada satu kan ( sambil memikir plan nak tangkap gambar dia masa buat muka)
lagu diatas juga la lagu yang pertama saya nyanyi pada dia 3 kali...
dalam phone 2 kali secara live 1 kali..
impian saya tercapai untuk nyanyi depan dia secara live walaupun x berapa sodap kan..
hahaha...
alhamdulillah kami bahagia n gembira antara satu sama lain..

oke2...
Back to topic
is
" With U Sayang ♥ ♥ ♥ "
26/6/2011
Saya dan Dia pergi Taman Gelora!!!

wah..
best giler...
tat is my first time date at pantai...
Begini citer nyer ( sambil mengajak budak2 mendengar )

Situasi Pagi & Petang :

Aku bangun pukul berapa tah!!! ....hahahaa...bila bangun aku tengok jam pukul brape tah..hahaa..aku pun sms dia ( noor shahirah binti shukaimy )...sebab kami sama2 bangun lewat sikit...ahaha..jadi kami rancang pergi pukul 2. Selepas kami rancangan,aku terus bergegas berlari untuk mandi ...aku bertolak awal dalam kul 2.30...wah..panas sesangat ( sehingga membakar kertas di tepi jalan ). aku bersyukur panas sebab boleh kuruskan aku then klaw hujan lagi teruk kan...hahahaa...Sampai je kat Taman Gelora , Aku tggu dia dan akhirnya dia datang bersama AYAH nya yang menghantar dia
aku rasa sungguh gembira kerana pertama kali kuar bersama dia di pantai...
kami pun berjumpa then kami berjalan2,bekerja2 n lalu kat jambatan..
wah...best kan..lepas jalan dia kawasan taman...kami pergi ke pasar malam sama2..
wah seronok sesangat ..kami beli macam2 then makan di tepi pantai yang meniupkan angin yang sedap di makan...ahaha
lepas makan kami terus menuju ke

PANTAI!!!

Pantai yang sungguh tenang masa 2...series n angin nyer sungguh melayan jiwa
( bukan buang angin taw )
kami turun pantai then jalan2 pada mula nyer..
kami nampak tin kosong....aku pun ajak dia main futsal!!!
wah..memang dia berbakat tapi sebab tin so dia x oke sangat la main..tapi kalau bola betul??
huh...mesty aku dh lama kena bedal 6-0..ahahhaa
series dia pandai main...
lepas kami duk main futsal...kami jalan2 ke arah yang ada ketam...
dia nak sangat tengok ketam..ehehhe..( comey sesangat )
akhirnya kami dapat tangkap satu anak ketam...
( cumey giler anak ketam 2 )
ketam 2 dengar cakap taw...best giler kot!!!! ( dh giler ke?? )
lepas 2 hanya tinggal beberapa puluh minit untuk kami pulang ...
kami pulang pada pukul 7.
dalam masa puluh minit 2...
cuaca mula menunjukkan nak hujan..n mula dengan renyai2
my lovely say " awak balik la dulu..awak kan berbasikal .."
then aku pun cakap " tunggu sayang balik dulu "
then dia just angguk jew...aku taw dia benar2 merisaukan aku pada saat itu
keadaan semakin teruk iaitu..
hujan semakin lebat...
akhirnya AYAH dia datang nak ambik dia ^^
aku pun happy!!!

PULANG!!
aku mengayuh basikal dari TAMAN GELORA KE BUKIT UBI...
wah...
pengalaman yang meyeronokkan sebab bukan selalu mengayuh basikal dalam keadaan hujan lebat!!!
alhamdulillah aku pulang dengan selamat

AKHIRNYA
korang semua taw x???
mesty x taw kan...ahhahaa
masa kami ada kat taman gelora...wah...
kami banyak kot snap gmbr..hahaa..nice giler!!!
so happy..

( boley jew upload banyak2 tapi nie jew dapat bg..klaw nak lagi tgk kay FB kami ea)
sayang~~
i love u so much....
luv u ketat2
my wife : NOOR SHAHIRAH BINTI SHUKAIMY

sayang noor shahirah sesangat ~~~~~

No comments:

Post a Comment