Tuesday, June 7, 2011

Sick ~~

Assalamualaikum W.B.T.

Sekarang masa menunjukkan pukul 3.03 am
wah..mesty anda semua tertanya kan kenapa ngan saya
sebab saya baru balik dari keje...
x perlu tahu la keje saya apa..janji HALAL....
dari kul 7pm hingga 2am...

sekarang nie saya tengah duk sebelah adiikku yang perempuan ini....
Siti Khairunnisa'...
dia tengah tergelak sorang sambil tengok citer " KOREAN SWEET COUPLE "
mokcik duk takut nie..sebab dia duk gelak sorang2..heeee..
x pew la..continue my blog..

why my topic is SICK??
cuz my cutie princess



my princess selsema...
walaupun sedikit..ia amat merisaukan saya..
walau sekecil kesakitan nyer...tetapi pada saya sangat besar..
saya nak dia cepat sihat..
semoga dia cepat sembuh n ceria seperti dulu..
bila tengok dalam FB dia..
dia tulis " x daya "
saya rasa dia...amat memerlukan saya...
tapi di mana saya??
aduhhhh..
aku berharap dapat bersama ngan dia sekarang
tapi saya tahu...
my lovely
Noor Shahirah binti Shukaimy
seorang yang kuat!!!
x pernah mengalah
x suka menunjukkan dia sakit or bermasalah
seorang yg bersemangat
suka buat muka ( comel sgt dia bila mengajuk or marah )
n paling penting
seorang yang penyayang

hanya dia dalam hati ku sekarang
tiada siapa dah..
cukup la tentang kisah lama ku..
aku janji x kan ulangi..

p/s : sayang..bie harap sayang cepat sembuh ea!!! sayang u ketat2..muaaaahhhh


syg kamoo semua~~~~

2 comments:

  1. tankiu sygss <3
    i luf so muchh bie :)
    hehe ! worry yea sygs.
    xmo xmo. syg da ok da. huhu.

    ReplyDelete
  2. u r welcome my lovely wife...
    alhamdulillah la law awk dh oke ea...muuuuaahhhh

    ReplyDelete