Thursday, June 2, 2011

? Funnyboyz N Joker ?

Assalamualaikum W.B.T.

Hye semua....Nama saya :
FUNNY BOYZ


Nama aku :
JOKER


F : kenapa kami buat mcm nie...sebab pada waktu pagi saya ..
J : waktu malam aku la..
F : bila malam J muncul waktu malam al bashiir lebih confident untuk hafal step
J : bila pagi jew hingga petang F selalu kuar n jadi gila x tentu pasal..aku x suka sgt F nie..
F : J kadang2 suka sakitkn aty orang..lagi la x suka

Hye semua..saya Al Bashiir...
kenapa saya buat semua ini ..sebab utk membantu saya lebih confident n lebih matang la jugak..
sometimes kita kena jugak matang pada suatu tempat kan..x kan asyik x matang jew...kan2..
Joker wujud untuk membuat saya yakin bila atas pentas
Funnyboyz wujud (sebenarnya memang dh wujud dlm diri saya..sebab saya memang mcm nie )
hahahahaa
so sbab ini lah mereka wujud..

Hidup ini hanya sementara
jadi la manusia yang berguna
Saya suka tengok orang senyum n gembira bila ngan saya..
sampai disini jew saya ley citer ..

klaw nak tau byk lagi ...haha sila la kenal ngan saya yg x seberapa nie...ehehE

Always say Nasi Lemak!!!!

syg kamoo semua~~~~

No comments:

Post a Comment