Saturday, June 18, 2011

U smilling back at Me


Assalamualaikum W.B.T.

( sikit lagi nak dapat tangkap matahari)
ehhhh lupa saya sedang bertaip kat blog...ehhh..
sorry semua pembaca.....
oke2..
fokus2 heheeeee
pada pagi ini saya terlewat bangun n saya tertinggal nak tgk AMIR N AIE ada sukan
aduuuhhh~~~
mood : marah nie...
tunggu depa balik baru minta maaf...
comel jew kan klaw tgk depa berlari dengan bersungguh - sungguh!!!
aie pulak berkawad...mesty comel..

~Happy~
semalam saya happy sebab 3 perkara
  • kak long balik bersama kak zu
  • dapat kuar bersama noor shahirah
  • abah semakin sihat alhamdulillah
So let me start with my lovely father...
alhamdulillah abah makin sembuh..
sebab saya yakin abah kuat!!!
ahhaa..
abah la ultraman Taro!!!
bila kali pertama melihat dia dlm keadaan sakit..
saya lari naik atas n menangis..
sedih di hati bila melihat nyer..
tapi saya taw...
sebagai anak nyer...i must be strong..muahahaa..
sekarang abah dh makin sembuh...n kembali aktif!!! yeppie!!!

Kak long n Kak Zu pulang
kakak ku balik bersama kak zu( kekasih angah )
heeeee
windu sangat kat kak long ...
bila saya balik dari megamall pukul 10
saya lihat kaklong sedang bermain-main dengan mesin jahit..hahaaa
kak zu lak..hahhaaa
comel jew....
no comment...hehee..
suka tengok bila dia nak pergi ke bilik,...jalan secara senyap...comel..
heeeee.

My lovely
heeee..
ary nie kuar ngan dia..
wah...seronok kuar ngan dia..sebab dapat lepaskn windu..
lagipun..x lama lagi saya akan pergi ke POLITEKNIK...
so...
dengan ada nyer masa nie..saya akan sentiasa bersama family n dia..!!!
ary nie kami jadi giler...
gelak sana gelak sini...
dia la yang asyik gelak...comel jew..
masa tengah gelak..tetiba dia buat muka..ehheee...
bukan muka buku taw!!!( Facebook )
kami berjalan dari ecm ke megamall...wah..letih kan...
comel betul bila dia nak lintas jalan..heeee...then...
hummpphh..
ada masa yang agak sedih sebab
saya x cakap betul pasal saya keje ary 2...
actually x sampai hati nak bgtaw..pasti dia akan marah...tapi mulai sekarang ..xnak tipu dia dh..
sebab dia x suka owang tipu dia.....
masa nak balik...
heeeee..
comel jew dia tarik sweater n cakap " BIE " ...
then mokcik pun terkejut...
HEEEE..
dia teman saya smpai ke basikal...
bila saya cakap "pakwe lain semua naik moto or keta tapi bie naik basikal jew "
dia pun cakap " la..syg x kesah pun..itu semua x penting "
saya rasa sangat terharu...n bangga dapat is3 macam dia..
mmmuuuaaahhhh syg!!!
then dia cakap kat saya gi la balik...nnty ma n angah marah..ehhee
then saya cakap la..." x nak..tggu sayang balik dulu."
tapi dia terus cakap balik dulu dia akan tggu kjat dlam mega..jgn wisau.
so saya pun cakap k la...
then dia berjalan ....
sambil 2 saya berharap dia akan pandang belakang n senyum..
finally
wah~~~ She look behind n smilling at me!!!!
i so happy
thanks syg...
then saya jerit I LUV U kuat2!!!heeeee
sebab dia pandang saya..hehehee..

syg kamoo semua~~~~~

No comments:

Post a Comment