Friday, June 3, 2011

♥ Saya suka ♥

Assalamualaikum W.B.T.

Bak kata tajuk diatas " saya suka " ??
apa la maksud tajuk di atas??
( sambil melihat orang ramai sedang pegang Rifle B44..)

oke2...biar saya bagitaw ea
bak kata Datuk Agumon ( digimon ) " saya suka makan budu "
hahaa...(x sabit kan..) grau jew pagi2 yang indah ini..

Back to topic.. what i wan say today is
" tomorrow never die "
eh..silap lagi..ni ayat Saiful Apek citer lady boss!!!

saya nak citer pasal saya suka Nasi Lemak n Milo Panas..
weh..korang semua taw x ...
( sambil menarik telinga pendengar )



Sedap giler nasi lemak
walaupun orang cakap " nasi lemak 2 ley buat orang gemuk"
" masa periksa jangan makan nanti lupa "
n
macam2 agi ( sambil memilih ikan dipasar)
tapi tetap sedap sehingga menjilat jari rakan2...


Begitu jugak ngan milo panas
ada orang cakap " milo panas ley buat mulut melecur sbb panas la.!!! "
aahahaa...milo x da apa2 citer buruk sebab milo sedap!!nyummm~~~

hehee...my lovely luv Milo panas..
she very cute..i miss her so much~~
  • windu akan senyuman dia
  • windu akan gelak ketawa nyer
  • windu akan muka marah nyer
  • windu akan muka mengajuk nyer
  • windu akan windu akan windu akan NOOR SHAHIRAH

this my lovely milo panas
( when first time we go out as a friend )


my lovely noor shahirah

( when we couple )

k~~ sampai disini saja..ahaha...meow~~quek~~wuff~~grrrrr~~

syg kamoo semua~~~~

No comments:

Post a Comment