Saturday, June 11, 2011

My last day at TAJ

Assalamualaikum W.B.T.


wah~~ x sangka kn keje TAJ susah jugak!!!
haha...sian semua pembaca blogger...
sekarang ini saya akan memberitahu bahawa saya ialah pekerja TAJ..
kerja saya ialah..
  • mengambil order
  • mencuci meja lepas customer makan
  • hantar makanan n minuman
  • sapu sampah masa nak balik
  • cuci kain ngan sabun + air panas
actually byk lagi..tp 2 jew yang dapat mokcik bagitaw ea!!!
gigit korang kang....
semua owang kat situ semua baik2...
diorang layan saya dengan baik sekali!!!
bila keja kat situ...wah...best n x best..
ehehehe
letih 2 wajib ea...
tapi pengalaman yang terbaik ialah kene marah2 n kena puji ngan uncle
macam2 gelagat kita dapat tengok..
sejam 2.50 ringgit!!!
then ada satu hari...
aku ditawar keje di tempat lain dengan harga 5 ringgit sejam...kat LALALLAA
mgkin bermula pada rabu depan!!!
wish me luck ea kawan2

Ini la Gambar semua pekerja DI TAJ





syg kamoo semua~~~~~

No comments:

Post a Comment