Thursday, May 5, 2011

Pergh!!! Counter Straight

Assalamualaikum W.B.T. semua


Bak kata Profesor C.S " Enemy Down " or " Musuh Jatuh " ..
Inilah permainan yang sudah sekian lama saya x main...
saya selalu pakai Nick Nama "Nanda" .... mesti anda tertanya sambil menggaru pipi yang comel
Saya pakai nama tersebut sempena NAMA PENGETUA sekolah saya Mr.Nanda Kumaran
hehee
Hari ini kami iaitu :

Al bashiir
"Nanda"
(pegembek tepat)

Asyraf
"Stark"
or
"Strok"
(pereka kamus)

Fathullah
"Ensem"
or
"Berpp"
(pengegar dunia)

p/s ini la nama yang terkorban akibat mati dipukul ibu masing2 sebab x balik..


ini la dipanggil HEADSHOT atau KepalaTembak
hahahaa
dah 18 tahun aku x main C.S bukan CUSTOMER SERVICE taw!!!
Counter strike...
hehee..
kami bertiga berperang menentang penjenayah yang sangat berbahaya dipanggil OGAWA
aduh...letih tul banyak giler peluh ku
(sambil menyapu muka n membuang peluh ke arah kuali yg tiada garam)
Biarpun asyik mati jew..namun kami dapat hidup semula..la macam citer

BEN 10

Wah..ini la Ben 1o...
ada Heatblast,Diamond head,Stinkfly,Four arms,Upgrade,Xlr8,Wildmud,Wilvrine n Ghostfreak
best...saya suka...( sambil itu melupakan pasal C.S )

k la kawan-kawan
bak kata GRANPA "Time to Hero"

ini la aku (bashir man)
Spiderman
bukan Ben 10...alamak silap tukar!!!!!

NASI LEMAK!!!!
sayang kamoo semua~~~

No comments:

Post a Comment