Wednesday, May 4, 2011

Assalamualaikum W.B.T SeMuA


Tengok gambar 2.....burung yg beterbangan yang menunjukkan pada saya untuk mengucapkan SELAMAT PAGI SEMUA!!!!

Wah pagi yang menyeronokkan kerana hari nie saya dapat panggilan dari
HARI - HARI....dia suruh dtg interview kul tiga hari nie
so aku pun happy sebab kali ini aku nak beli sumthing for someone
heeeee..
walaupun gaji x seberapa tapi keselesaan keje itu penting..
kan2 kawan...
saya rasa apa bende la yang JOKER merepek semalam..hehee
by the way
Tahniah kepada Liza n Nabil..

kenapa Funnyboyz n Joker wujud dalam hidup saya???
(sambung next topik)

so pagi nie saya nak lari ulang alik dari Dapur ke Tandas sebanyak 1 kali jew...
hahhahaa

Malam semalam Joker tolong adik saya wat topeng Semut n Kerengga
( ada jugak topik pasal nie )

ehhee...2 episode akan diulas kan x lama lagi..

STAY TUNED

sayang kamoo semua~~~

No comments:

Post a Comment