Wednesday, May 4, 2011

Aku Ada Pembaca Setia Blog ???

Assalamualaikum W.B.T. SeMuA

Wah...
aku dapat taw yang rupanya ada aku ada peminat setia blog aku..
nak taw x siapa..
by the way biar aku cerita dulu macam mana aku ley tahu semua ini

Mula-mula aku x la syak mereka nie sebab semua owang yang ada blog akan minta link aku or aku akan minta link diorang
aku taw aku nie x matang..ehhehee
sebab blog aku banyak pasal DIGIMON N POKEMON...
hehee
n aku buat blog nie untuk budak-budak yang suka akan digimon n pokemon
aku suka kartun..
kadang-kadang aku sendiri x dapat kawal diri ku nie..
mereka nie comel2 belaka..hehee

Tahniah kepada dua peminat setia nie
Saya sebagai Funnyboyz
n
Aku sebagai Joker
( yang menulis blog malam nie )
ingin mengumumkan dua pemenang..hehee..
maaf la yup..
diorang nie comel n baik sangat..heheee

Pertama
Liza Rashid


Kedua
Nabil Qushairy



Thanks a lot kerana sudi membaca blog Saya

Keep In Touch

NASI LEMAK!!!

No comments:

Post a Comment