Wednesday, May 4, 2011

Aku Windu Blog

Assalamualaikum W.B.T. SeMuA

sekian lama aku tak mengupdate blog..
akhirnya aku ingin menghidupkn balik blog yg sekian lama aku xmengupdate
aku rindu kan semua kawan-kawan yang membaca blog aku..
pasti korang semua tertanya mana la Funnyboyz n Joker nie pergi

kawan2 ku...aku tak pergi mana-mana pun
aku berdiam diri dalam blog sebab aku sedang sibuk..tahun ini tahun yang agak sibuk sikit la
sebab aku kan baru abis SPM..
mesti korang semua nak taw result aku kan
Alhamdulillah result aku semua nyer pass..

Sekarang ini aku sedang menunggu surat dari University Mara..
aku ada satu cerita pasal University Mara nie..
berbunyi macam nie
Satu Hari
aku sedang tidur ngan nyenyak sambil menggaru perut..tetiba handphone aku yang nokia itu berbunyi orang coll...aku pun melihat dengan perasaan ingin tak ingin kerana masih dalam mood ngatuk..rupa-rupa nya no yang tak dikenali..Lalu aku pun menggankat panggilan tersebut dan tetiba keluar suara akak n bertanya kepada ku

akak : assalamualaikum adik..nie mohd al bashiir bin sabri
aku ( dlm keadaan blur ) : walaikumsalam ..ye saya mohd al bashiir bin sabri
akak : okay,akak dari UNIVERSITY MARA..nak minta Ic adik
aku : ( terus terbeliak mata n bangun ) bg no ic aku...
akak : adik minat kos apa?
aku : minat akaun n komunikasi n media
akak : owh...klaw begitu kedua2 course adik maybe lambat sedikit dlm bulan 6 or 7
aku : owh...
akak : tak apa la adik..kami akan hantar surat kepada adik yup
aku : oke akak...thanks a lot


Panggilan tamat
aku pun terus bangun n mandi untuk ke rumah asyraf ...aku nak gi training dance untuk DIGI LIVE SEKOLAHKU BERBAKAT...Setibanya aku di rumah asyraf,aku terus la tanya ada x University Mara col??asyraf jawab yup..dan semua ALL A's pun menjawab Yup...

Kami training dengan penuh dugaan kerana hari penting tersebut lagi dua hari
lagipun kami tukar lagu time 2..aduh..
keesokkan ari nyer Syafiq Aiman datang untuk training.
dia x taw lagi yang kami tukar lagu..bila dia dapat tahu terus dia cakap " aku bekerja so,nak wat macam mana kan..aku try my best oke geng?"
kami semua terus cakap " jgn wisau kita boleh nyer,insyaallah "
kami training dari petang hingga malam n kami tido kul 5 sebab nak ajar syafiq n nak samakan movement kami..
then esok nyer pulak adalah ari pertandingan..kami dh nervous dh
nasib baik la ada kawan2 yang memberi semangat n terima kasih diucapkan kepada cikgu Yong fatimah,Kak Zenny,Abg Farith,Abg Alan, n Abg Adzizi
mereka nie semua yang x henti bagi semangat pada kami.
walaupun masa di MEGAMALL kami x bawak pasukan sorak or member tapi kami percaya yang semua yang datang adalah peminat K-pop sama seperti kami
First time jugak jadi kacip ngan artis n siap borak2 n gelak2..memang best la..
alhamdulillah
kami dapat perak dalam pertandingan tersebut
walaupun x dapat pergi ke peringkat kebangsaan tapi..kami rasa bangga sebab kami training dlm 3 hari jew...
n kami rasa seronok...

Thanks Kepada My Family,Friend,Teacher, n Artis cuz always support my Team ALL A's



Abbas~Amin~Aiman~Al Bashiir~Aizuddin~Asyraf

We are ALL A's Dance Crew

No comments:

Post a Comment