Friday, December 24, 2010

Tiga Budak Kecik Comel Mula Mengganas

ASSAMUALAIKUM DAN SALAM SATU MALAYSIA..

Saya Mohd Al Bashiir Bin Mohd Sabri ingin melapor
kan ( TOPIK DIATAS ) ..... sedang mengganas di KUANTAN setakat ini la....

Mereka ini pada mula nya merancang saja...tetapi...rancangan mereka mula berjaya....
Mereka mula keluar ke ECM untuk menonton wayang.... serta membawa Pistol berwarna Biru..

INI SERIUS!!!
(Di petik Dlam Cerita Wonderpet)

MING - MING
Pada mulanya , mereka ini melakukan aktiviti ini secara senyap...selepas kejadian di ECM....
ramai telah mengetahui mengenai mereka...

Bukti yang mereka pergi ke ECM..
dan
membawa senjata ialah....

saksikan la...

SENJATA BIRU
( SUSPEK : AL BUKHORI )


Ini ialah suspek yup...dia sedang mengacu kan kepada skrin ATM...
HEEEEE..


DAN
Ini ialah gambar mereka bersama Boss m
ereka semasa hendak bertolak ke ECM..

KERETA KANCIL PUTIH
( BOSS )
( SUSPEK )


Cuba pembaca BLOG saya ini tgk!!!
Mereka boleh senyum depan camera walaupun mereka tahu yang mereka ini penjenayah yg terbesar di GALAXY INI... .
siap boleh posing lagi 2.....hahaaaa
BOSS mereka ialah yg pakai Baju Itam...heeee

Akhirulkalam....saya sebagai Chief Inspektor ingin mengatakan...bahawa...saya dh x larat nk kejar mereka ini...letih...sy cuma menaiki basikal itam saya iaitu ROCKY...
HEEEEEE

BYE SEMUA...

INI HANYA SEBUAH CERITA YG DI REKA .....OLEH SAYA LA..SAPA LAGI KAN..MUAAAHAHAA...

AGUMON GO!!!


~~~sayang kamoo semua...
~~semua kamoo sayang
~kamoo semua sayang

No comments:

Post a Comment