Sunday, December 12, 2010

Adik Angkat Ku!!

Assalamualaikum kpd semua pembaca blogku yg x seberapa..
heeeee..
kali nie aku ingin menceritakan ttg adik angkat ku...


iaitu :

~ Fatin Nadhirah


~ Bii Yumiko


~ Fazida Mustafa


~ Liza Rashid


mereka ni ialah owang yg ku sayangi selain family n si dia...
heeeeee
mereka nie semua nie mcm2 ragam n mereka ni comel..
heeeee
aku pon x paham mcm ane diowang ley terima aku menjadi abg angkat...nasib bek x terangkat
ahhahaa

insyaallah aku akan cuba jd abg angakt yg terbaik..
wlaupon x berapa matang sgt la..
hahaha..
setiap adik angkat aku ada kelebihan n kehebatan (sama kan???)
ahahaa....

" wahai adik2 ku yg sedang makan,minum n everthing.....jaga diri baik2 taw!!!!"

ehehee

~~~sayang kamoo semua..

hahaa...

NASI LEMAK

No comments:

Post a Comment