Thursday, December 23, 2010

I LOVE DIGIMON ( part 1 )





DIGIMON WORLD 1

This is my favourite story when i small until now...
i love this story sebab cerita ini mengisahkan tenta
ng persahabatan,kerjasama n banyak lagi.
dlm cerita ini...ada juga mengisahkan cerita yg
sedih sgt....
n
gembira sangat....

AGUMON N GABUMON...
mereka adalah kawan baik dan tamer mere
ka ialah TAICHI N YAMATO...
INI IALAH :

GABUMON N AGUMON


cerita ini juga telah memberi aku semangat utk melakukan semua perkara...
aku taw walaupun aku x matang..
tp hakikat nya....
aku suka tgk cerita ini....

kepada semua yg berkawan aku pasti sudah tahu aku suka digimon n tq yup kawan sebab menerima aku dgn perwatakan sebegini...
heeeee

biar aku cerita sikit tentang agumon...

agumon ialah ketua bagi DUNIA DIGIMON
WORLD 1...
dia adalah seekor digimon yg sangat mementingkan kawan....
walaupun dia x dapat bertukar tetapi dia masih cuba utk membantu...

pada masa pertama kali dia mendapat kuasa utk bertukar menjadi :




~ metal greymon ~

tetapi dia telah dipaksa oleh TAICHI dan telah bertukar menjadi :

SKULLGREYMON


sampai disini dahulu....
nnt ada sambungan...

~~~~heeeee
~~~~ sayang kamoo semua...

No comments:

Post a Comment