Saturday, September 10, 2011

My Baby

Assalamualaikum

hye semua..
apa kaba anda semua
hihihiii

11/9/2011
kul : 1.23 am
hihii
dia tgh stdy skrg nie..
sementara dia stdy nak
nak tulis diary la.
hihihi..

Hari nie kan pagi, bangun lewat taw!!!
hhuhuhu..
x dapat kejutkan baby saya sahur dia kan pose :)
hihi..
bangun lambat x dpt jogging ngan abang wan..
lepas 2 pun aku terus ambik kain basuh..
bila nak basuh...terpandang baju meroooohhh ku
aku teringatkn dia
aku pun wat plan...
aku atur baik nyer!!!
hihihihihi.
plan aku berbunyi macam nie ( wah mcm iklan la pulak kan)

  1. aku basuh baju meroohhh
  2. then petang gi kiosk utk main sim bagi merooohhh luv
  3. msj dia dgn beli topup meroohhhh ( rm 10 )
  4. malam nak skype sbb pakai semua meroohhh ( head phone , baju n paling pening lukisan ku )

hihihihi..
tapi agak x kena pada masa la..
aduhyai...
hihihii..
bashiir ouh bashiir
x pew la
janji dapat chat nan dia...da puas walaupun sekejap

sayang,
terima kasih sebab :
  • sentiasa menjaga bie
  • sentiasa ada bila bie memerlukan syg
  • x penat melayan kerenah bie nie..
  • always be my ( merooohhh )
  • always smile, laugh n everthing
bie doakan syg succes ea!!!
study 2 study jugak..
jgn lupa makan ea..
jaga kesihatan ea baby

anda semua nak taw x
  • walau bz mana dia..sentiasa ada masa melayan kerenah saya
  • sentiasa kejutkan sy subuh
  • walau bz mana dia tetap akan anta " i love u n i miss u "
  • walau bz mana un dia tetap akan tanya saya mcm mana
keseluruhan nyer..
dia x prnh melupakan sy
sayang nyer saya kat dia..

dia seorang yang :
  • bertanggungjawab
  • penyayang
  • selalu ambik berat
  • sentiasa nak wat yg terbaiiikk
  • seorang isteri yang baik
  • cumey
  • cantik sangat
hihii..
korang semua nak taw x???
DIA MILIK SAYA!!!
x da sapa2 ley rampas dia dari saya
saya x kn benarkan sama sekali
siap la...
saya cintakan dia sesangat
saya sayang dia sesangat
saya nak dia sesangat
muaahh!!

dia da mahir dalam bahasa mandarin..
dia ajar saya macam2
mei you : x da pew2
mei guan xi : its ok
nan peng you : Boyfriend
hao de : baiklah
du bui qi : sorry

bangga sangat nan dia..
ley nampak hasil nyer
she very good student
sayang ku..
u r amazing
u r one in million
i love u just the way u are


ini la poem yang saya tgk kat notes awak
( kena highlights dulu kat bawah nie baru nampak poem 2 :) )

"The great love that I have for you grows every day. When I see you, the one thing that I want to do is to marry you. Our last conversationmade me look forward to seeing you again. If we were married, I know that I would findpleasure in living with you. I have a heartwant to give to you. No one is moreable to care for me and help me.I speak the truth. You will do me a favorto answer this. Your letters are full oftrue love for me. Good-bye! Believe me,I am still your boyfriend."

hope u like it !!

sayang ..
last word from me..
stdy smart keyh.
bie just cintakan sayang sorang jew..
u r my diamond
u r my heart
just u baby

i love u until my last breathe
muaaahh
sayang kamooo bangat!!!

No comments:

Post a Comment