Wednesday, September 7, 2011

Dia Dtg Raya Umah Saya La~~

Assalamualaikum Semua

Holla amigus !!
nama saya Al bashiir
saya nie budak biasa jew
hahaha..
( tetiba jew ada iklan mamy poko )
" Mamy poko tiada bocoran hanya senyuman "
kihkihkih

Saya nak ceritakan sedikit pasal
" aku n dia "

anda semua nak taw x???
dah 4 bulan lebih ku bersama dia..
alhamdulillah
aku bersyukur kerna masih bersama walaupun berjauhan
macam2 ujian sepanjang 4 bulan kami tempuhi.
contoh

  • Jeles
  • Terasa Hati
  • Perubahan pada diriku
  • Tension
  • Sebab x da masa
Itulah salah satu sebab nyer..
actually banyak sebab lagi
kan kan Noor Shahirah Binti Shukaimy
( dengan nada yang terpegun)

Orang cakap bila duk jauh..
rindu 2 semakin kuat n sayang 2 semakin tinggi
YUP!!!
memang betul
saya windukan dia sesangat
n
saya sayangkn dia ketat2

Baru2 nie kan
nak taw x???
mesty la nak taw kn2..
hihihihiiii..
saya balik kampung utk beraya bersama keluarga !!!
saya dapat jumpa dia.
dia nmpk sangat sangat cantik dengan semua pakaian dia..
ada merohhh
cantik..
Ada satu hari 2 kan,
dia dtg nak raya umah saya
wah~~~ saya dengan terkejut nyer ( padahal happy giler!!! )
mula nya saya gementar sebab
saya takut apa la agaknya mama n abah akan katakan
tapi kan.
mama n abah jumpa serentak ngan ma n pa shahirah
saya tengok oke jew..
mama n abah salam ngan ma n pa shahirah..
hihiihi..
raya taun nie paling seronok.
sebab first time orang yang paling saya sayangi raya umah sy
bertapa gembira n gementar pun ada
sampai tertumpah air masa bercakap nan dia..
then
berpeluh satu badan...takut tul
sebab dia adalah yg pertama datang beraya
lepas dia beraya di umah saya, tibanya masa sy lak raya umah dia...hihihi..
seronok sgt bersama nan dia..

Tapi taun nie agak kurang meriah la..
xtaw la kenapa??
tapi sya doakan agar raya taun depan lebih gempak!!!
terbaiiiik la..
bobiysss!!!




SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR N BATIN EA SEMUA BLOGGER

No comments:

Post a Comment