Thursday, July 14, 2011

Politeknik sesi Jul 2011

Assalamualaikum W.B.T.

3/7/2011
Tarikh diatas adalah tarikh aku pergi ke
POLITEKNIK

wah...sedeyh sesangat nak pergi poli sebenarnya terpaksa tinggalkn semua yang aku sayang
family ku,isteri tercinta ku serta kawan2 ku...
wah...
pada 2/7/2011
aku bertolak ke Kelantan bersama
abah,mama,kaklong n bakal abg ipar ku ( abg man )
perjalanan kami lebih kurang 6 jam lebih la jugak..
bila sampai je ke destinasi kami
kami terus ke pemdaftaran...
wow...sebanyak 1850 pelajar mendaftar pada masa 2
dari macam2 negeri...
kedah,kuantan ( aku la ) , perak n lain2 lagi
lepas mendaftar gi tangkap gmbr lak..hahaa
selesai je semua 2..
kami bergerak ke rumah sewa..sebab aku x dapat asrama..
mereka mendahului wanita lelaki hanya 1000 jew..wanita 2000
eehhehee...
asrama ku sangat best...
nama asrama ku ialah HAIFAA
mama n abah..acik windu mama n abah!!!
eheheee
alhamdulillah
aku skrg ley hadapi hidup sendirian di negeri orang..hahaa
aku berniat utk belajar jew...
jadi utk tiga tahun aku akan belajar bersungguh-sungguh..


kawan2, sampai disini jew sebab aku still baru kat sini..
bye semua
aku merindui family n isteri tercinta <3

sayang kamoooo semua <3

No comments:

Post a Comment