Thursday, January 20, 2011

Agumon Vs Charmander

Assalamulaikum semua...

Hari nie..aku rasa seronok..
sebab aku dapat melihat dia kali ke-dua..
kali nie aku tegur dia.dia tgh main2 ngan baju..hahaa..
comel jew..heee
sementara tunggu mak saya kan...aku pun gi la tgk dia..heee
then..aku terserempak akak nani..
dia nak beli cincin utk someone..
hheee
i pun follow la jap..
lepas 2 teman kak nani..
aku pun lalu semula tempat 2...
aku nmpk dia lagi..kali nie dia nak naik atas..sbb balik kul 7..
heeee
aku pun tggu la mama yg comey..
hehee
ehh....silap la...
bukan kew tajuk utama pasal agumon vs charmander..hahaaa

oke2...
bermula la citer dia..

Agumon adalah ketua bagi semua dunia...kerana dia memiliki semangat ketua sehingga dipilih menjadi ROYAL KNIGHT...dia x boleh menjadi ROYAL KNIGHT tanpa bantuan Gabumon

Kehebatan pada Agumon ialah...
  • mempunyai perubahan terkuat ( ROYAL KNIGHT X )
  • boleh berubah byk kali..
  • berkuasa api
  • pernah mati dlm pertempuran besar
  • mempunyai kuasa dino..
  • pandai mengatur langkah ketika Taichi kena tgkp..
  • itu sahaja..
Kehebatan pada Charmander

  • pokemon yang ketuai unsur api..
  • bersifat cicak or lizard
  • apabila marah api diekor adalah tanda kekuatan nyer
  • perubahan terakhir ialah charizard
  • tidak boleh bertukar kecil semula kecuali lahir semula
  • heeee
  • pernah mengatur langkah utk menyelamat kn Ash Ketchum

Sekiranya Agumon menentang Charmander...peluang utk charmander menang ialah tipis kerana kekuatan pada agumon sangat kuat..kerana agumon mempunyai peringkat tertinggi iaitu ROYAL KNIGHT...
tapi sekiranya charmander pandai mengatur langkah..
mesty boleh menang nyer..

so the winner is
AGUMON

1 comment:

  1. wahh..
    lawan2 plak... adehh..

    pe cer ngn "budak comey" yg main2 ngn baju tuh??
    hehehe

    p/s: salam perkenalan dr SCC. kawan kesengalan ngn Angah kamu ! =D

    ReplyDelete